Sådan kan du markedsføre din virksomhed

Hvis du gerne vil have opbygget en solid og stabil kundebase, så er det ofte nødvendigt med en god markedsføringsstrategi. Markedsføring dækker over en bred vifte af teknikker, som man kan gøre brug af for at markedsføre sin virksomhed og til at nå ud til flere kunder.

I denne artikel tager vi et nærmere kig på nogle af de måder, hvorpå man kan markedsføre sin virksomhed. Hvis det lyder som noget du kan gøre brug af, så kan du få meget mere viden om youtube SEO, samt et godt tips vedrørende canonical tags i forbindelse med SEO-optimeringer.

Hvad er Youtube SEO

Youtube SEO er kort fortalt en måde at arbejde med SEO på, hvor man, i stedet for at forsøge at rangere en hjemmeside i Google søgeresultaterne, forsøger at få sine Youtube videoer højere op i søgeresultaterne på Youtube. Der er således ikke en principiel forskel på “almindelig SEO” og Youtube SEO.

Hvis du gerne vil have succes med din Youtube kanal, så kan Youtube SEO være afgørende for, at du får succes med din kanal. Således kan Youtube SEO hurtigt vise sig at være forskellen på at have mange afspilninger, og så ikke at have nogen afspilninger på sine Youtube videoer.

Hvad er canonical tags

Canonical tags er et begreb inden for SEO, der kort fortalt går ud på, at man giver besked til søgemaskinerne om, hvilke sider på ens hjemmeside med samme indhold, der er den primære side. Det hjælper først og fremmest webmastere med at forhindre, at der opstår problemer med duplikeret indhold.

Canonical tags er således ikke mindst vigtige for dem, der har meget duplikeret indhold på deres hjemmeside, og som derfor ønsker at undgå de problemer, der kan opstå som følge af det duplikerede indhold. Er du en af dem, så bør du sætte dig grundigt ind i fordelene ved at angive canonical tags på din hjemmeside.

Afsluttende tanker

Der er meget mere til SEO og SEO-optimeringer, end hvad der er blevet beskrevet her på siden Hvis du ønsker mere viden om SEO og SEO-optimeringer, så bør du søge rådgivning og hjælp hos en professionel markedsføringsekspert, der har den nødvendige specialisering inden for SEO.